Używanie cyfrowych zeszytów dla studentów

image

Po studiowaniu nauki pisania w 20 gimnazjach i liceum, Applebee i Langer odkryli, że kiedy technologia była włączona do nauki pisania, często robiono to w sposób, który "wzmacniał" praktyki pedagogiczne skoncentrowane na nauczycielach. W rzeczywistości najczęstszym zastosowaniem technologii podczas nauczania pisania było pisanie przez uczniów końcowych prac. Jednak w przypadkach, gdy nauczyciele korzystali z technologii w trakcie nauczania pisania, proces pisania stał się dostępny dla uczniów i stali się oni bardziej zaangażowani.  

Dodatkowe badania wspierają krytyczną potrzebę efektywnej integracji technologii w klasie pisania.  Nawet młodzi ludzie mają silną opinię na temat instrukcji pisarskich, których potrzebują, aby być skutecznymi pisarzami. Pewna organizacja internetowa stwierdziła, że podczas gdy tylko 50 procent nastolatków twierdzi, że muszą pisać codziennie, 82 procent młodych ludzi uważa, że więcej pisania w klasie poprawiłoby ich umiejętności. A jeśli chodzi o technologię, 78 procent młodych ludzi uważa, że ich pisanie poprawiłoby się, gdyby w ich klasie zintegrowano technologiczne narzędzia do pisania.

Nauczyciele piszący od dawna są zwolennikami zeszytów pisarskich. Ralph Fletcher powiedział, że notatnik pisarza daje mu "przestrzeń do nagrywania i odkrywania tego, co zadziwia, zachwyca, przebierańców lub okrucieństw". Zeszyty pisarza mogą zapewnić miejsce dla studentów:

  • Dokumentowanie ich życia
  • Zadawać pytania
  • Burza mózgów nowe pomysły i tematy do pisania
  • Zapisywanie znaczących myśli
  • Eksperymentowanie z nowymi gatunkami
  • Podejmij ryzyko w swoim piśmie

Nauczyciele powinni również rozważyć prowadzenie notatnika pisarza jako sposób na wzorowe pisanie i dzielenie się nim z uczniami. Do wspaniałych źródeł pomysłów na to, co można umieścić w zeszycie pisarza, należą pomysły pani Madison na zorganizowanie zeszytu z uczniami w wieku podstawowym, podsumowanie przykładów sporządzone przez nauczyciela piątej klasy, przykłady Stacey Shubitz dotyczące pisania o czytaniu w zeszycie pisarza oraz kolekcja Pinterest zawierająca różne przykłady zeszytów i podpowiedzi do pisania.  

Podczas gdy zawsze korzystałem z tradycyjnych, opartych na druku notatników dla gimnazjalistów, licealistów i nauczycieli przedszkolnych, teraz używam narzędzi cyfrowych, aby ułatwić tworzenie notatników cyfrowych.

Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem cyfrowych narzędzi do pisania notatników, Penzu, Little Memory i Penmia to tylko kilka z aplikacji do pisania dzienników online. Chociaż istnieją różnice między tymi konkretnymi narzędziami cyfrowymi, istnieje wiele podobieństw. Każdy z nich to .
Narzędzie dziennikarskie pozwala studentom nie tylko pisać wpisy, ale także organizować i kategoryzować ich pisanie za pomocą tagów. Na przykład, uczeń może mieć tagi, takie jak "burza mózgów", "tematy, które chcę zgłębić" i "twórcze pisanie wpisów". 

Uczniowie mogą również dostosować swoje notatniki do własnych potrzeb za pomocą tematycznych teł, funkcji podświetlania i różnych czcionek.  Penzu, Little Memory i Penmia umożliwiają również uczniom przesyłanie zdjęć i klipartów do swoich wpisów w dzienniku. Ponadto, każde z narzędzi pozwala uczniom na dzielenie się swoimi pracami z innymi. Na przykład, Penmia jest zintegrowana z mediami społecznościowymi, takimi jak Twitter i Facebook. Uczniowie mogą również udostępniać swoje prace, zapraszając innych do przeczytania tylko niektórych wpisów.  Na koniec, pojawiają się aktualizacje. Penzu oferuje również Penzu Classroom, który oferuje dodatkowe funkcje, takie jak współpraca i opcje oceniania. 

Podczas gdy nauczyciele mogą wybrać, które narzędzie cyfrowe najlepiej odpowiada ich potrzebom w klasie, ważne jest, aby pamiętać, że wybór jest związany z własnością. Nauczyciel może zaprezentować wszystkie trzy narzędzia i pozwolić uczniom wybrać aplikację do dziennikarstwa online, która najbardziej im się podoba.

Korzyści z korzystania z cyfrowych notatników jest wiele, w tym jeśli uczeń zaczyna pisać w szkole i chce skończyć, zmienić lub edytować w domu, jest to możliwe z tej aplikacji. Ponadto, wiele aplikacji cyfrowych notebooków może być używanych z komputerami, a także z urządzeniami mobilnymi, zapewniając więcej możliwości dla nauczycieli i uczniów.